onsdag 4 maj 2011

Aj aj

Har varit på folktandvården idag för att ta bort tandsten och jag säger då det, hellre lagar jag hundra hål än tar bort tandsten. Aj aj aj, hela tandköttet i nedre käken känns helt mörbultat och ömt. Jag tycker inte det är farligt att gå till tandläkaren men just borttagning av tandsten har jag alltid tyckt varit otäckt för dom typ karvar i tandköttet och man blöder som en gris. Nu använder dom en ultraljudsapparat och jag trodde det skulle vara skonsammare men så var icket fallet. Var en befrielse när det var över. Det enda positiva med det hela(förutom att tandstenen är väck)är att mina tänder blev aningen vitare =) Känns skönt att jag inte ska tillbaka förrän om ca 9 månader, förhoppningsvis har jag inte lika mycket tandsten då. Tack mamma för att du var med pojkarna medans jag var hos tandhyginisten.

Har förövrigt mer aj aj, har den grymmaste träningsvärken i mina ben. Jag och syrran var och tränade i gymmet i måndags och fick då ett program att träna efter där det bla var en övning med utfall. Det är ju en övning som alltid känns och vi hade kanske lite tunga vikter som vi höll i så det tog gode bra på benen. Igår var vi på body combat men det gick faktiskt bra, kändes helt okej i benen när man blivit varm. Idag har jag lite problem med att sätta mig ner och ställa mig upp men det är härligt med träningsvärk, då känns det att man gjort nåt =)

Här är ett klipp på Herman från imorse då han pussade, eller tuggade, på Pinga och sen började han surra, något han gör väldigt mycket just nu =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar