fredag 17 december 2010

Fredag

Skulle precis sätta mig och föra över lite bilder som jag tog nu ikväll då vi klädde granen men upptäcker då att jag inte haft minneskortet i kameran. Det satt kvar i minneskortläsaren, grymt surt! Har gjort så en gång förr också men sen dess brukar jag vara noga med att sätta tillbaka det i kameran, men inte nu då.
Tog så söta bilder på Karl när han hängde upp pynt i granen men som sagt så blev det ju inga. Tycker kameran borde "säga till" när inte minneskortet är i. Tog även ett par bilder på Herman men han är iaf fortfarande vaken så då kunde jag ta nya MED minneskortet i. Så det är allt ni får i bildväg från våran julgrans pyntning. Själva granen är gode lejd med alldeles för lite julpynt men jag ids inte köpa mer iår, den ska likaså plockas ner snart igen. Så jag lägger inte upp nån bild på den.
Här är Herman....

...och här är Karl då han var lika gammal som Herman, dvs 4 månader.

Nu ska jag fortsätta se "Gladiator" på 3:an eller så blir det gårdagens Criminal minds.

1 kommentar:

  1. så trist att ha fotat å så blir det inget....
    håller med om att kameran borde säga till (går å kollar min nu med en gång)
    kram T

    SvaraRadera