onsdag 9 mars 2011

Blandad kompott 2

Det blir en blandad kompott igen :)
I tordags åkte jag och Lina (grannen) ner och trängdes med massa andra på barnens hus som hade babykväll med massa erbjudanden. Den här bilbarnstolen köpte både jag och Lina så nu har Herman fått ta över Karls gamla stol och Karl fick den här nya större stolen.

I fredags em åkte jag och pojkarna ner till Pitholm och hämtade kusin Lias som fick följa tillbaka med oss till Roknäs. Som dom lekte och busade och var smått galna mellan varven, se här:

I lördags var jag och pojkarna på Nimbys värld tillsammans med mamma, syrran och Lias. Storpojkarna sprang som aldrig förr och hade jätteroligt.
Bus i bollhavet




Man blir trött av att busa i flera timmar

I söndags var jag och syrran och tränade på em sen var det middag i munksund, grillat kött med potatispaket och ris. Det var grymt gott efter träningen. Igår var jag på 1 timmes spinning med Anna & Peter och imorrn ska jag och syrran på bodystep. Jag har också börjat skriva på nästa svenska uppgift och jag ska försöka göra klart den ikväll. Sen är det bara 1 prov och en utredande uppsats kvar.

Vädret har ju blivit mycket bättre men den här stormen som varit i flera dagar har gjort våran uppfart till en isbana så det har inte gått vara ute och leka. Hoppas plusgraderna håller i sig så det blir lite slask istället för is.

Ska ta och gå och spola upp ett bad till pojkarna nu så här kommer lite blandade bilder och videoklipp som avslutning.

Karl kollar på bilder från Lycksele djurpark, vargarna var väldigt intressanta.

Herman som blev 7 månader i söndags, lilla bissingen kikar fram därnere om man kollar noga.

Morgon mys i storebrors säng

Herman fick rödspätta och potatis till middag, var inte nån favoriträtt direkt

Herman kryper

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar