fredag 2 oktober 2009

Veckan som gått

Åh vad jag är dålig på att uppdatera, det är alltid massa annat som kommer ivägen.
Vad har jag gjort sen förra inlägget, dvs 1 vecka sen?
Helgen som gick var vi hos syrran lördagen och grillade och bastade. Riktigt trevlig. Söndag gick vi på e.m bio och såg "Flickan som lekte med elden" Den var riktigt bra!
När det gäller skolarbetet så har jag läst lite svenska inför kommande prov, har även gjort klart 2 skrivuppgifter till engelskan. Så det går framåt.
Sen har jag spelat en till innebandy match, det blev vinst den här gången med 3-0, riktigt kul var det.
Har även sett idol hela veckan och jag har en klar favorit, Mariette. Satans så bra hon är, jag tror hon kommer gå långt.
Igår var jag hos en f.d arbets kompis på ett hem inrednings party. Beställde jättefina kaffekoppar med jätteläckra fat. Ska lägga upp en bild när jag fått dom.

Karl har haft problem med bajseriet hela veckan, han har varit så hård i magen och varit gnällig pga det, så igår var jag tvungen att ge han microlax då han försökt bajsa hela dagen utan resultat och då kom det tillslut, men oj vad han grät lillgubben. Idag har jag hunnit byta 2 stora kalas och han är på mycket bättre humör. Han får katrinplommonpure varje dag så förhoppningsvis blir det inga mer 'stopp'.
Nu sover han och jag har precis sett senaste avsnittet av Grey's anatomy, lika bra som alltid =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar