onsdag 28 oktober 2009

Nattsudd

Sitter och surfar på min nya laptop =) Fast klockan är way past bedtime för mig egentligen, men så fastnar man i en massa bloggar och tiden rusar iväg. Skulle egentligen gått i säng efter Greys men som sagt, här sitter man än. Tillbaka till Grey's, vilken underbar serie! Har redan sett avsnittet som gick ikväll men man kan aldrig få för mycket + att när man ser den utan text hänger man inte riktigt med i de medicinska termerna så det är bra med lite textning =) Tycker det har varit en riktigt bra start på den nya säsongen och Cristina Yang kan jag skratta ihjäl mig åt, vilken underbar karaktär!

I dag har jag och Karl varit och badat i öjebyns varmbassäng. Har inte badat där sen i våras och det var en betydligt mer skeptisk kille idag. Han klamrade sig fast vid mig och började nästan gråta då jag höll han en bit ifrån mig. Sen var det ganska mycket barn och ganska livat så det var nära till tårar bara av ljudet för lille herr Sensitive :)

I morgon har vi tänkt åka till öppna förskolan i lillpite. Nu när vi äntligen har piggnat till (tom min hosta är borta!) så ska det bli kul att lämna huset en stund.

Nä nu är det bäst jag avslutar det här och går upp till sängen om jag ska orka upp tidigt imorgon bitti. Avslutar med en bild på nya tipp topp datorn ;)


Visst är den tjusig?

1 kommentar:

  1. Skönt att ni börjat friskna till! Jag fick också meddelandet av Ann, men jag tror att det krockar med vårt planerade besök till Nimbys med Melkers kusin. Ska försöka vara med på någon mammaträff här framöver, så länge sen vi sågs! Kram

    SvaraRadera