måndag 2 november 2009

Bilder

Idag har jag och Karl varit på öppna förskolan i byn på fm. Riktigt trevligt och bra med lite träning inför kommande förskolestart efter jul.

Igår var vi på kalas hos kusin Liam som fyllt 4 år. Palt middag och prinsesstårta på det, kan säga jag var mätt till i morse.

Sen gjorde jag två riktigta fynd på tradera igår. En reimaoverall för 280kr som såg kanonfin ut, ett par kavat vinterskor med högt skaft ( tips från dagisfröken, dvs mig: köp aldrig låga vinterskor till barnen, det kommer jämt och jag menar JÄMT in snö hur mycket man än drar över. Rekomenderas EJ. Högt skaft på vinterskorna ) ja iaf, dom gick för 105 kr + en vintermössa med vantar för 45kr. Totalt med frakt ca 530 spänn för allt, jag känner mig mycket nöjd!

Här kommer lite bilder på det




Tänkte avsluta med lite bilder på lille plutt, känns som det var ett tag sen. Det har hänt en del på ett år

Karl slutet på augusti 2008

Karl slutet på augusti 2009



Karl slutet på september 2008

Karl slutet på september 2009

Karl slutet på oktober 2008

Karl slutet på oktober 2009

Karl början på november 2008

Karl början på november 2009

2 kommentarer:

  1. Ser ut att vara riktiga kap som du gjort! Vilken avd. ska han in på?? Hoppas Helmers:): kram kram

    SvaraRadera
  2. Han har ju blivit stora killen nu Karl :)

    SvaraRadera