torsdag 5 november 2009

Det snöar

Hips vips så blev det en vit värld utanför fönstret, ja nästan iaf. Skönt med lite snö så blir det lite ljusare, speciellt på vägarna. Det är hemskt att köra bil när det är kolsvart ute och har det dessutom regnat så vill man inte behöva köra särskilt långt.
Idag har jag och Karl varit på öppna förskolan i lillpite på fm. Trevligt som vanligt, Karl somnade ganska direkt när vi kommit hem. Nu är han vaken igen och sitter på golvet och kör med sin traktor. Mammas lilla traktor kille :)
Igår var det innebandy match igen och jag var utespelare igår, annars har jag varit målis. Vi var inte så många igår och en var krasslig så hon fick vara målis istället. Det blev vinst med 3-1 och mot ett lag som legat i toppen, nu gick vi nog om dom t.om :) Dock kan jag säga att det var satans jobbigt, blev gode täta byten men det var riktigt kul!

Imorrn ska jag skriva det sista engelska provet, sen är det bara grammatikprovet kvar. Fick förresten VG+ på mitt svenska prov, det trodde jag inte så det var riktigt kul.

Nä nu ska jag ta och ge sonen lite mellis.

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när det kommer snö så det blir lite ljusare ute, Klara har provåkt bobben idag :)

    SvaraRadera