onsdag 21 juli 2010

Bf idag

21/7, dagen vi har väntat på i nio månader är här men det verkar inte som att bäbben har tänkt komma ut än. Kan inte säga att jag är överraskad att det inte satt igång än, har varit helt övertygad att jag kommer gå över tiden den här gången med. Jag har börjat få lite förvärkar och sammandragningar men inga ihållande + att det som ilar i ljumskarna när jag står eller går, det känns som att jag har träningsvärk så det börjar väl förbereda sig inför förlossningen.

Nu blir det väl inga större utsvävningar för oss kommande tid, vi håller oss mest på hemmaplan och påtar på med diverse saker. Hans har börjat montera våra nya garageportar och det går väl ganska bra. Det var inte en ikea beskrivning på hur man gör om man säger så, han har fått gissa sig till vars vissa saker ska sitta. Nu är det själva monteringen av motorn som öppnar porten som är kvar men Hans pappa skulle komma ner lite senare och hjälpa till så förhoppningsvis får dom till det. Sen är det bara en port till som också ska monteras =)

På lördag ska vi till jävrebodarna och ha en liten släktträff med pappas alla syskon. Ska bli trevligt, hoppas det är bra väder så vi kan vara ute. Sen i början på nästa vecka kommer gotlänningarna upp, Hans lillebror med familj. Ska bli så kul att träffa dom igen.

Nä nu ska jag ta och fixa ihop lite lunch.
Avslutar med en bild från 21:a juli förra året, då lärde sig Karl gå "på riktigt" =)

1 kommentar:

  1. Heja Anna det blir nog snart ska du se. Men som du säger så känner du bäst själv hur och när det bär till. Vi håller timmarna o tänker på dig varje minut/nästan/
    Kram Ulla

    SvaraRadera