torsdag 15 juli 2010

Bloggar från nya mobben :)

Testar att blogga från min nya mobil, något som inte gick med den gamla. Den har syster yster tagit över nu och hon verkar då nöjd med den. Själv är jag glad jag slipper den :) Den här är mycket roligare och funkar bättre så jag är helnöjd.
Igår var jag hos bm och allt var bara bra så nu väntar vi bara på att det ska sätta igång. 6 dagar kvar till bf idag och jag känner då inget som tyder på att det ska starta. Fick en ny tid i v.41 och jag tror inte det kommer sätta igång något före det. Mamma tror på den 18:e så vi får väl se om hon får rätt. Hans bror med familj kommer upp från Gotland om 2 veckor och det skulle va toppen om bäbben ville komma ut innan dess.
Ska prova lägga upp en bild och se om det funkar som avslutning. Det är lite jobbigt att skriva längre inlägg från mobilen så jag ger mig nu :)
Nix det funka inte med bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar