tisdag 16 november 2010

Namnsmycke


Idag kom äntligen namnsmycket med Hermans namn som jag beställde i mitten av augusti. I vanliga fall har dom 8 veckors leveranstid då smyckena visst tillverkas i Indonesien nånstans, men nu tog det över 13 veckor. Har mailat till dom för ca 2 veckor sen och efterlyst min beställning men fick inget svar. I slutet av förra veckan mailade jag igen och igår fick jag ett mail med leveransstatus och där stod det: Slutförd, och idag kom det då.
8 veckor är ju egentligen nog så lång leveranstid men jag tyckte dom hade finast namnsmycken då jag kollat runt så då kändes det värt att vänta på. Dock lär det dröja innan jag beställer nånting mer av "Uttryckdig".
Nu vill Herman äta hör jag, här kommer två bilder på Karl och Herman i samma outfit =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar