söndag 3 oktober 2010

Nintendo 8 bit

Jag som skulle se Grey's ikväll men det bidde inte. Jag och Herman åkte över till Jansson och där blev vi ett par timmar. Jag och Anna fastnade i "Super Mario Bros 3" på hennes nintendo 8 bitars. Hur roligt som helst! Tacka vet jag de gamla spel konsollerna där bilden är "platt", inte som dagens xbox och wii och allt vad dom heter där det ska vara 3 dimensionellt, nä jag blir bara huvvejör av de spelen. Super Mario, det är grejer det :) Blir nog någon mer spelkväll framöver.
Published with Blogger-droid v1.6.0

2 kommentarer:

  1. Super Mario är det bästa :) Vill oxå spela!!
    De nya spelen är inte samma sak som de riktigt "antika" :P

    SvaraRadera
  2. Åh vilken höjdare att få spela Super mario!
    Jag hörde melodin från en mobiltelefon i Indien- och blev lycklig av bara det :-)

    Kram

    SvaraRadera