tisdag 5 oktober 2010

Sjukling

Storebror har fått feber så idag blir det en hemmadag med mys i soffan. Han vaknade igår kväll vid 23-tiden och var ledsen och varm som en kamin. Efter lite alvedon somnade han tillslut om i våran säng och sov resten av natten. Han känns lite varm även idag men är ändå gode pigg. Nu sitter vi i soffan och ser på Pippi Långstrump och jag pimplar kaffe. Var dödens trött imorse, kändes som att jag hade klister under ögonlocken :) Blir nog en lunch vila även för mamma idag. Nä nu är det dags för påfyllning av kaffekoppen.
Published with Blogger-droid v1.6.0

1 kommentar:

  1. Stackarn som är sjuk!! Men lite soffmys med mamma och lillebror klagar han antagligen inte :)
    Jag hoppas jag slipper gå över, blir så less på att ta det lugnt nu när man ska tänka på blodtrycket, fick jag göra vad jag ville så skulle iaf tiden går liiiite fortare, kanske inte för detta är värre än att vänta på tomten ;)

    SvaraRadera