tisdag 21 juli 2009

Kalas och båttur

Lördagens kalas var väldigt trevligt. Vi var på eko-logen i långnäs, supermysig lokal och lagom stor. Det blev lite lekar i olika former och massa med mat. Jag och Anna hade gjort mat för halva långnäs tror jag, det blev en hel del rester, men hellre det än att det blir för lite. Jättetrevligt hade vi då iaf.

Igår blev det en båttur tillsammans med mamma och pappa och syrrans äldsta pojkar. Hade först tänkt åka mot jävre, men Liam var less halvägs, så vi stannade på stora sandskär. Riktigt skönt, det var lite sol dis vilket var bra annars hade det nog inte gått vara där, det finns ju ingen direkt skugga heller. Så klart glömde vi ju våran parasoll hemma men mamma och pappa hade en i båten. Karl ville bara gå ut i vattnet, det var väl inte iskallt men inte var det direkt badvarmt heller. Så fort man lyfte upp han på land styrde han kosan mot vattnet. Han verkar brås på mamma, jag älskar att bada i havet =) Efter båtturen blev vi bjudna på palt hos syrran, det var så gott! Sen tror jag att jag somnade på soffan före Karl hann somna i sin säng. Koma var ordet. Vaknade till vid kvart i 9 och såg lite tv en stund till innan det blev sängen. Fick även sovmorgon imorse, mycket skönt.


Karl går förövrigt mer och mer varje dag. Idag har han gått massor och ställer sig upp hela tiden, det är så himla gulligt!


Avslutar med lite bilder

Badar med Liam i poolen

Blir duschad av Linus

Lias klättrade i med kläderna på =)

Framme på stora sandskär





Vass pinnen var spännande
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar