torsdag 23 juli 2009

Torsdag

Idag var vi en sväng på stan med syrrans familj och mamma. Storpojkarna skulle få åka lite karuseller. Det började inte så bra då första karusellen gick sönder innan dom hunnit åka ett halvt varv. Vi fick iaf biljetterna tillbaka så det blev en annan karusell istället. Karl var så trött men skulle inte sova. Tillslut orkade lillögonen inte vara öppna längre och han sov en stund, blev inte så länge så när han vaknade åkte jag och Hans till m-sund så Karl skulle få nå mat. På tal om mat så åt vi supergod thaimat, eller jag och syrran åt thai, grabbarna åt hamburgare från sunes och mamma langos. Jag älskar thai-mat men min sambo tycker inte om det, och det var skitlänge sen jag åt det så det var såååå gott =)
Karl går numera för fullt. Sen i tisdags har han gått, nu kryper han ytterst sällan, ibland på morgonen när han är nyvaken, men annars går han för hela slanten!

Efter middagen for jag och Anna ut till havsbadet för att hälsa på en gammal gymnasiekompis som vi inte har träffat sen vi gick ut skolan. 11 år sen iår! Shit alltså. Hon var sig lik, hon och hennes familj ska bo på havsbadet till på söndag så då passade det ju perfekt att träffas, hon bor annars i obbola nu och där är man ju inte allt för ofta. Riktigt kul att ses och prata lite minnen.

Annars händer det inte speciellt mycket här helgen som kommer, blir då inge pdol iaf, och ärligt talat så känner jag då inte minsta lilla sug att gå dit. Blir ev en båttur imorrn och på lördag ska vi äta plankstek hos syrran. Ösigt värre =)

Nu är det sängen nästa som gäller
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar