måndag 16 augusti 2010

Nya syskonvagnen

Idag kom den nya syskonvagnen vi beställt. Den är jättefin och för att vara en syskonvagn tyckte jag den kändes ganska "nätt" och behändig storleksmässigt. Karl som älskar att åka vagn var redo för premiärturen direkt hjulen kom på plats. Tyvärr blev det lite väntetid då lillebror skulle ha mat precis då men sen tog vi en kort promenad för att testa den. Vagnen gick verkligen jättelätt att köra och så är det vändbart styre vilket jag tycker är bra. Karls gamla vagn har vi lagt ut på blocket så jag hoppas vi får den såld. Vi har ju även en trehjulig framåtvänd vagn och den ska vi ha kvar men det blir lite mycket med 3 vagnar i garaget i vinter.
Jag känner mig då riktigt nöjd så nu blir det mer promenader framöver.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar