fredag 24 september 2010

Grey's anatomy


Idag ska jag se första avsnittet från nya säsongen av Grey's, som jag har längtat =)

Igår efter middagen gick vi ut och vintrade på altan, plockade bort alla leksaker från sandlådan och så gjorde jag lite höstfint i farstun. Ska försöka rensa undan i rabatterna i helgen, om det inte regnar.

Idag blir lillplutten 7 veckor.

Karl 7 veckor i samma snygga gitarr body.

Tycker Herman känns lite rundare än vad Karl var, tycker han fyller ut bodyn mer också =)
Sen måste jag då få berätta hur fantastiskt snäll Herman är. Nöjd och glad hela dagarna, framåt kvällen kan han vara lite smågnällig men jag tror han kan ha lite magknip kombinerat med att han är trött. Han har aldrig vaknat och gråtit på natten, jag brukar vakna till av att han ligger och smågnyr lite då han börjar vara hungrig. Bara för att jag skriver det här nu så kommer han väl vara vaken och gråta inatt =)

2 kommentarer:

  1. Ja nog tycker jag att Herman ser rundare ut,små snyggisarna inte så lika heller =)Mormors små <3

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Kul att du kommenterade min blogg så att jag hittade hit. Nu kan jag följa er vardag via bloggen, perfekt!
    Jo, utbrottet eskalerade sedan ni hade gått och urartade totalt. Tur att det går över fort och att han faktiskt är duktig på att be om ursäkt när allt har lugnat ned sig.
    Vi ses väl på måndag om inte förr?
    Kram

    SvaraRadera