onsdag 29 september 2010

2 månaders kontroll

Lilleman växer så det knakar. Nu väger han 5390g och är 58cm lång. Läkarundersökningen gick också finfint, han var helt perfekt men det visste vi ju redan :)
Em spenderade vi hos syster yster, pojkarna har lekt och busat. Vi gick in till stan efter lunch och så klart fick pojkarna lite nya kläder, dom har ju som inga :) Jag köpte även nya lampor till vardagsrummet, vi ska göra om lite där till helgen. Det ska bli en ny öppning in dit från hallen. Det har tydligen varit en öppning där förr så vi ska öppna upp den. Tror det kommer kännas lite större och framför allt blir det nog mindre varmt därinne. Ska bli väldigt kul att göra om lite iaf. Nya gardiner har jag också beställt och sen ska mamma och syrran till Ikea på fredag så jag ska skicka en stor beställning med dom. Nu ropar Herman efter mat så det är nog bäst jag slutar skriva och hämtar den svältande sonen :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

3 kommentarer:

  1. Så söt svampbody på en söt Herman han ser så stor ut lill hjärtat Mormors

    SvaraRadera
  2. Kul att göra om lite hemma, alltid kul att förnya lite även om det bara blir nya gardiner som för mig. Hoppas vi ses på måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så stor han är! Man ser att även Karl blir större o kaxigare. Söta är dom. Kram farmor

    SvaraRadera