torsdag 27 januari 2011

Torsdag

Idag har vi varit på Pitholm hos systeryster. Herman sov ute i nästan 4 timmar! Tror det är rekord. Karl och Lias har lekt och klättrat i den stora snöhögen och jag har spelat bandymatch mot Liam, han vann med 10-7 =)




Sen åkte vi till Munksund allihopa och åt middag. Jag och syrran for in en snabbis till stan innan vi skulle äta för jag skulle köpa en ny sportbh och träningsskor. Köpte även två tränings t-shirtar på rea då de jag har sen förr börjar lukta skunk så fort man blir lite varm. Då är dom ju också sen jag spelade fotboll och därmed ganska välanvända. Så nu är jag redo för gymet, har tänkt börja träna på stepin, har fått en inbjudan till en gratis träningsvecka av både Jansson och Therese så nu blir det av, ska bli skönt att få komma igång med lite träning igen. Syrran hänger nog också med, ska bli kul.
Imorrn verkar det ska bli en härlig dag igen med + grader så då ska vi vara ute och leka i snön. Här är ett klipp på Karl då vi var ute i tisdags


Så här låter Herman mest hela tiden nu

2 kommentarer:

  1. du har som bestämt att blogga på torsdagar=)=)
    Ni ser ut att ha haft en mycket trevlig dag ute.
    //T

    SvaraRadera
  2. Men sötisen tänk om några månader till va kul bröderna Berg ska få :)

    SvaraRadera