lördag 5 september 2009

Barnfria

Idag sover Karl över hos mormor och morfar för första gången. Dom ville så gärna att han skulle komma och sova där. Det är första gången han sover borta så det känns lite konstigt, man är ju van att ha han hemma. Han somnade iaf utan minsta gråt sa mormor, nog vet jag att han har det jättebra där men man längtar lite efter han iaf.
Jag och Hans har iaf haft en riktig myskväll bara vi, ätit gott och sen blev det ett bastubad. Nu har vi precis sett klart "Män som hatar kvinnor". Riktigt bra film!
Nu slö tittar vi lite på Forrest Gump men snart blir det sängen och imorrn blir det sovmorgon för oss båda. Det var ett tag sen =)
Blir nog även en tripp till stugan imorrn för att gratta farfar, vi for aldrig igår, Karl var så trött så han fick en tidig kväll.
Har inte läst nåt mer av Stolthet och fördom. Måste försöka läsa lite sidor imorrn men den är så oerhört tråkig så det kommer säkert sluta med att jag ser filmen istället =) Nej jag ska verkligen försöka läsa lite mer, måste ju ha lite kött på benen innan jag skriver uppsatsen.
Nä nu blir det tandborstning och sen gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar