onsdag 2 september 2009

Tänder och ny kusin

Karl håller på att få en massa tänder just nu. Upptäckte igår att en kindtand har kommit igenom och fler lyser genom tandköttet. Han dregglar nåt fruktansvärt just nu och det blir många bajskalas.
Sen vill vi skicka en stor grattis kram till Hans bror med fru som fick en liten kille imorse. Dom har 3 tjejer hemma så det var riktigt kul att det blev en liten grabb den här gången. Har sett han på bild och han var supersöt! Ska bli kul att få se han live sen, Karl lär väl kännas som en jätte =)

Ringde till bibblan idag för att kolla en bok jag ska läsa till svenskan, Stolthet och fördom. Jag som aldrig läser böcker... Hur ska jag nånsin ta mig igenom den? Iaf så kunde dom skicka den till bibblan i sjulnäs men jag måste in där och fixa ett lånenummer, jag fanns tydligen inte kvar i registret av nån anledning =)
Nä nu tror jag det blir ett till avsnitt av "True blood", en serie jag börjat se som är som spännande. Hans jobbar över ikväll så jag har makten över tvn, haha
Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar