söndag 20 september 2009

Härliga helg

Vi har haft en riktigt trevlig helg upp i stugan tillsammans med Hans föräldrar och hans yngre bror Per med familj som var upp från gotland. Bröderna Berg har varit och avverkat massa skog i veckan. Hans tog ledigt fredag och for upp tidigt på morgonen. Jag och Karl åkte upp vid middagstid och sen blev det att vi stannade tills idag. Hade ev tänkt åka hem igår em men vi bestämde att stanna en natt till. Det är inte så ofta vi träffar våra gotlänningar så det var riktigt kul att ses. Karl har busat massor med stor kusin Albin som snart fyller 3.
Igår åt vi en jättegod middag ute på inglasningen då alla Hans bröder var med. Sen på kvällen drack jag och svärmor lite martini bianco, det var så länge sen jag smakade det, riktigt gott =) Sen blev det ett bastubad som avslutning. Jag var ner och svalkade av mig i sjön men det var riktigt kallt så jag fegade ur på ett dopp.
Är så grymt sugen att fara på bio och se "Flickan som lekte med elden". Den verkar så spännande. Den första "Män som hatar kvinnor" var ju fantastiskt bra och jag tror den här också kommer vara det. Kanske nästa helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar