fredag 11 september 2009

Ensamma hemma

Ikväll är det bara jag och Karl i huset. Hans har farit ut till stor-räbben med jobbet på firma fest. Dom blir bara borta till imorrn så vi ska nog klara oss =)
Blir en idolkväll för mig och kanske blir det ett till avsnitt av true blood, om jag törs se det själv =)

Idag var det en spännande eftermiddag för Karl. Det kom en traktor och slog gräset på ängen mitt emot vårat hus. Han stod klistrad vid fönstret och gjorde små brumljud, sötnos! Han gick inte därifrån förrän traktorn var klar och körde vidare. Resten av dan har han brummat så fort vi gått förbi fönstret, han är en riktig traktor kille.

Helgen som kommer ska jag faktiskt spela fotboll igen. Målvaktskris som vanligt så det blir 2 (!) matcher jag ska spela, om jag inte går sönder efter första vill säga. Det blir div.3 match imorrn på näsåkra mot Trångfors. Kändes lite sådär att spela div.3 match otränad som man är. Div. 3 är ju betydligt bättre än div.4 men Leffe som är ledare har lovat att vi kommer ligga i anfall hela matchen, låter bra =)
Söndag blir det div. 4 i blåsmark. Ska bli riktigt kul faktiskt, man lär väl vara halvt invalid söndag kväll skulle jag tro.

1 kommentar:

  1. Men så roligt med fotboll igen! Melker verkar också vara en motorkille...brum brum!

    SvaraRadera