söndag 6 september 2009

Söndag

Blev en riktigt lång sovmorgon imorse, vaknade strax före 10 och låg kvar och drog mig nästan en timma till. Det var längesen =)
Sen käkade vi lite och åkte sen och hämtade Karl innan vi åkte till stugan för att gratta farfar. På vägen hem sen svängde vi förbi Hans brors familj och kollade på lille nykusinen Tor. Så himla söt och pluttig, det är inte klokt att Karl har varit så där liten. Han blev ju plötsligt jättestor.
Blev bara en snabbvisit, var tvunga att åka tillbaka till munksund på vägen hem då mamma ringde och kom på att hon glömt sin börs i korgen på Karls vagn. Så det blev en välda massa rantande idag.
Imorrn ska jag då skriva första provet i engelska, har läst ganska mycket idag, ska kolla igenom det igen imorrn. Det känns ändå som att det kommer gå bra. Skönt att göra bort det iaf.
Hans började se en film, men jag tyckte inte den verkade särskilt bra så jag tror jag ska surfa lite istället.

Avslutar med 2 rolig klipp som min kompis Anna visade mig

"Are men born this way?"





"Are women born this way?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar