onsdag 13 januari 2010

Uppdatering inskolning

Inskolningen går jättebra. Idag var han ute själv med de andra barnen och han hade varit så nöjd fast det var lite kallt. Just nu sover han, han var riktigt trött när vi kom hem. Imorrn ska han äta på dagis och på fredag äta + sova så då får vi se hur det går. Ska bli spännande och höra om han äter nåt då han inte är nån storätare över huvudtaget. Jag hoppas verkligen han kommer börja äta bättre nu när han börjar på dagis, förhoppningsvis lär han av de andra barnen.


På tisdag börjar skolan för mig så om allt går bra torsdag och fredag så börjar Karl på "riktigt" på måndag. Pratade med Anna igår och fick veta vilken buss man kan åka med och lite annat som kan vara bra att veta då man har noll koll själv, tack för det.
Det är då jättebra bussförbindelser så jag kommer nog åka buss för det mesta, kan hända man kör nån dag. Första dagen tror jag att jag kör själv för läraren visste inte hur länge vi skulle hålla på första dagen.

Avslutar med en bild på Karl som myser med Molly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar