onsdag 24 mars 2010

Återbäring

Loggade in på skatteverket och fick en glad överraskning, det blev en ganska bra slant jag får tillbaka på skatten. Behövs verkligen, speciellt eftersom min sista lön kommer i maj sen är man arbetslös. Har redan lagt av ett par tusenlappar sen jag fick "riktigt" lön igen i januari och det har gått bra ändå. Har ju ut nästan dubbelt nu mot för då jag var mammaledig så det funkar bra att lägga undan lite så jag har pengar juni, juli också.

Jag har sagt upp Karls dagisplats till 4 juni men vi slutar nog skolan redan 31 maj ev. så då blir han ledig då.

Idag ska Karl få 3:e och sista vaccinations sprutan, han har varit sjuk tidigare så jag har fått boka av tiden flera gånger och sen har det varit omöjligt att komma fram på morgonen när jag försökt ringa till bvc, men idag kom jag fram. Det fanns en tid idag 11.20 och det är mitt i lunchen på dagge och jag vill göra bort den här sprutan då vi skjutit upp det flera gånger, så han får vara hemma med mig idag, jag tänker läsa lite när han sover middag och sen kan jag läsa även ikväll + att vi har hemstudier imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar