måndag 22 mars 2010

Glesare än glest

Ja det har minsann varit gode glest med uppdatering här, vet inte varför det blir så, det är ju inte direkt ansträngande att skriva en rad eller två.

Jaha, få se då vad vi har pysslat med sen sist jag skrev här. Jag har fått tillbaka min allra första tenta och fick minsann ett VG, det var kul. Hade varit mer än nöjd med ett G. På söndag kommer nästa tenta som även den är en hemtenta, det känns som den kommer vara lite svårare då den kommer innehålla frågor om judendom, islam och hinduism. Vi har inte haft lika mycket tid att gå igenom på det här momentet känns det som. Det blev ingen lektion på torsdag utan vi har självstudier istället, så imorrn och på torsdag blir det att läsa på så mycket som möjligt.
Jag och syster yster var på bio i söndags på dan och såg Remember me, det var bara vi i hela salongen =) Filmen var väl sådär tyckte jag, ingen jag kommer se igen iaf.

Magen växer och bäbben bökar på därinne, är i vecka 23 nu.

Karl är ju ingen storpratare, det är mest öh öh och lite andra ljud som kommit ur hans mun, dock har han börjat "prata" betydligt mer nu även om det låter som grekiska. Han kan sitta i knät och se på tv och så vänder han sig mot en och rabblar en massa "ord" som att han berättar om något. Sötnos! Nu har han däremot lärt sig säga bil fast det blir bääl men han är så nöjd och säger det titt som tätt. Här är ett videoklipp när han säger bil:



Sen är han en riktig skoterkille, ja iaf när dom är på bild eller han kollar på dom i datorn. I verkligheten tycker han dom är lite läskiga, han ville inte åka med pappa när han startade skotern förra helgen, men att sitta på den när den är av är kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar