söndag 7 mars 2010

Tidiga mornar

Karl har vaknat före f-n nu tre mornar i rad. 5.15, 5.30 och nu i morse 4.50 och inte somnar han om inte. Nu på morgonen har han varit på så dåligt humör, minsta motgång och det sprutar tårar, tror det blir att sova om en stund för lille herr Berg.

Igår var jag och syster till skellefteå, hon hade hittat en syskonvagn på blocket som vi var och hämtade. Den var jättefin och tog otroligt lite plats, mindre än vad en vanlig vagn gör. Sen åkte vi in till stan när vi likaså var i skellefteå. Tror det var 10 år sen minst som jag var inne i själva staden. Vi handlade lite smått och gott innan vi åkte hem igen, vi var hemma strax efter två.

Jag var så grymt trött igår efter middagen, jag somnade på soffan före kl 19 och sov där till strax före 22, då gick jag och borstade tänderna och gick upp och sov vidare =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar