onsdag 3 mars 2010

Onsdag

Vi har haft magsjuka, igen. Sist var kring trettondags afton och nu åkte vi dit igen. Karl har då klarat sig, otroligt nog. Jag hoppas verkligen han inte får det men man tycker han borde fått det vid det här laget. När jag och Hans låg däckade har det varit full fart och bus + att han har ätit otroligt bra så det verkar inte ha bitit på honom. Han verkar då ha starkare mage än både mamma och pappa =)
Nu hoppas jag det här var sista magsjukan för i år, förr brukade jag på sin höjd åka dit 1 gång/år men nu, 2 gånger inom loppet av 3 månader. Nä usch och fy nu får det vara bra. Typiskt också att det skulle komma nu, vi har nämligen hemtenta som ska vara inskickad ikväll och nu gick ju hela måndagen bort + halva tisdagen. Igår em satt jag och skrev lite, som tur var hade jag hunnit göra lite redan i söndags så nu idag blir det att skriva för brinnande livet så jag får den klar.
Nä ska ta och äta lite frukost innan det är dags att ge sig ut i stormen för att fara på dagge. Hur mycket snö kan det komma egentligen? När man tittar ut mot grannarnas gård är det helt sjukt vad mycket det har drevat, känns som det kommer vara vinter till i juni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar