onsdag 9 juni 2010

Onsdag

Yes, jag klarade sista tentan, fick t.om VG vilket jag inte trodde så det var väldigt skönt.

Idag har jag rensat ur garderoben uppe och slängt en massa kläder som aldrig används. Blev betydligt bättre plats =)
Efter middagen ska vi åka ner på dagis för sommarfest. Det kändes då ganska varmt ute men synd att det ska blåsa. På tal om blåsa så upptäckte jag för en stund sen att Karls lektält blåst iväg och låg i diket vid vägen så det var bara skynda sig ut och hämta det.

Glömde ju skriva sist hur det gick med Karls nya säng. När vi gick upp lördagkväll för att sova så sprang han direkt till våran säng och la sig där i mitten. När jag frågade om han inte skulle sova i sin nya stora säng så sa han "nähä!" väldigt bestämt. Jaha, så han fick sova i våran säng då. Söndag kväll då han hade somnat lyfte jag över honom i hans säng och då låg han där och sov så sött, men jag var lite orolig att han skulle trilla ur för han vänder sig ganska mycket. Kring 1 vaknade jag av att Karl klättrat ur sin säng och var på väg över till oss igen. Ja ja, han sover då som en prins i våran säng så han får väl sova med oss tillsvidare. Det har ju aldrig varit nåt tjorv tidigare med att lägga han för kvällen. Man har bara behövt lägga ner han i sängen och sen har man kunnat gå ner igen så har han somnat efter ett tag. Så om han nu är en period då han vill sova med oss så får han då göra det, bara han sover och det gör han då verkligen.

Imorrn ska jag till bm och det ska bli spännande att höra om bäbben vänt sig men jag tror inte det, det känns då inte så då det mest bökar mitt i magen och neråt. Har inte känt en spark upp mot revbenen än så därför tror jag inte den ligger som den ska. Men vi får väl se imorrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar