söndag 10 maj 2009

Bloggstart

Ja så där ja, då har man också blivit en bloggare. Det var faktiskt min svägerska som skrev i sin blogg att hon väntar med spänning på "Roknäsbloggen" och nu idag tänkte jag, vad tusan, alla andra bloggar ju så det är väl lika bra hänga med.

Fick lite inspiration nu för en stund sen (förlåt älskling) Det är så att vi köpte en båt ifjol men vi hade inget båtvagn, så nu i veckan har min sambo och min lillebror svetsat och fixat ihop ett, och det blev superfint! Min sambo har varit så sugen länge på att ta fram båten och fixa med den, den ska bla målas och div annat. Så med lite hjälp fick vi upp den på båtvagnet nu idag. Kan tillägga att större delen av våran tomt är dyblöt så det är lite lerigt, och precis utanför båtgaraget är det nog värst. Tanken var att båten skulle dras fram med super duper volvon........ men det blev inte riktigt som han tänkt sig...... eeh jaa, skriver nog inget mer just nu.......






















Nu ska vi åka till munksund för söndagsmiddag

Tjing tjong!

1 kommentar:

  1. Ingen bild på den snygga volvo som drog upp eran?? :-)=)

    SvaraRadera