fredag 15 maj 2009

På bättringsvägen

Karl tyckte det var morgon 4.30 imorse....jippi tyckte mamma och pappa. Koma har varit ordet idag.
Efter f.m vilan idag så fick han feber igen, så jag ringde på vc bara för att höra. Sköterskan sa att det faktiskt är väldigt många som har feber nu, nåt som går tydligen. Men så länge allmän tillståndet är ok så är det ingen fara, bara se till att få i dom vätska, och Karls allmän tillstånd har det då inte varit nåt fel på idag =) Full fart, vilket är väldigt skönt att se. Nu har han precis lagt sig för kvällen och ingen mer feber så peppar peppar.

Sen måste jag berätta hur söt han var nu på e.m. Jag la han i sängen med förhoppning om att han skulle sova en stund (vilket inte händer så ofta på em nu mera)sen gick jag ner för att plocka ihop lite. När jag går upp igen så är det tyst, och han sover faktiskt, sugandes på leksaksfisken =) Mammas lilla sötgroda!




1 kommentar:

  1. Hej! Antar att du sitter bänkad nu ikväll för att se, hoppas ingen dålig låt vinner bara. Jag förstår verkligen om du är sliten när karl har varit sjuk, men vad skönt att det har börjat vända!! Jo jätte kul med jobb erbjudande, hörde av familjen LB att din mor har varit på det stället och jobbat. Måste pallra mig och hälsa på hos dig/er någon dag. Har du hunnit planera när du ska börja jobba igen? Ha en jätte bra helg. Kram kram

    SvaraRadera