måndag 18 maj 2009

Nu är det gjort!

Nu är alla fönster torkade! Mycket skönt att ha gjort bort det. Passade även på att byta gardiner i köket så nu är det sommarfint =) Såg precis på "sjukhuset" på tv3, när en kvinna fick sitt tredje barn. Man blir nästan lite sugen på en till liten bäbis, men bara nästan =) virvelvinden vi har får gärna bli lite större först.

Idag har jag och Karl varit till lillpite och hälsat på Ninna och hennes dotter Nellie. Söt som en karamell var hon. Vi var hos Jenny, en gammal barndomsvän, och satt ute och surrade och drack kaffe ett tag. Riktigt kul att ses!

Vi åt middag ute på altanen idag, det är så mysigt! Vi har tyvärr ingen altandörr utan man måste gå runt, så jag sa till Hans idag att vi skulle borda kolla om det går att få tag i en billig dörr. Skulle va super att kunna gå ut genom vardagsrummet istället.

Nu ser jag att Molly står utanför fönstret och vill in så det är bäst jag går och släpper in henne.

Tjing

1 kommentar:

  1. Jag träffade Ante Ninna och Nellie för ett tag sedan på coop, hon är verkligen söt!! Jag ska tillbaka i morgon och hälsa på igen och bestämma när jag ska ha introduktion och så, kommer nog bli jätte kul. Vad du har varit duktig som har tvättat fönstrena, jag får nog vänta med det tills jag har flyttat. Kram

    SvaraRadera