söndag 24 maj 2009

Helg

I helgen har vi mest varit hemma. Hasse har jobbat på med båten och målade den igår kväll, så nu är den i princip klar. Han pratade om att måla en rand för att bryta av där vatten linjen går, och jag ska sy nå nya gardiner till rutorna. Ska lägga upp en bild sen när allt är klart.



Imorse vaknade Karl kl 5 och skulle inte somna om efter vällingen, han var som en mask så då fick han återgå till sin säng och leka med lite grejer en stund. Efter ett tag så var han less och ville komma upp ur sängen. Jag fick knappt upp ögonlocken. Det var länge sen jag var så trött som imorse, så pappa klev tillslut upp med Karl så fick jag sova en stund till. Mycket skönt!

Måste även tillägga att lilleman sovit 2 ggr idag, kors i taket! ;)



I vanlig ordning har vi varit till munksund på e.m och ätit söndagsmiddag, har som blivit att vi nästan alltid äter middag där på söndagarna, alla syskon med familjer.





Glad kille som just ätit mellis på altanen



Molly har precis druckit ur grannens regntunna



Lördag förmiddag hoppade Molly upp utanför fönstret och ville in, med en stor sork hängandes ur munnen! Det kunde hon glömma, hon fick stanna ute ett bra tag och jag fick gå ut sen och desinficera bordet. Nog är det bra hon håller undan sorkar och möss, men hon måste väl inte dra hem varenda sork som finns i Roknäs, och sommarn har bara börjat.... =)

1 kommentar:

  1. Hej Anna,

    Vill tacka för ditt fna inlägg på min blogg. Kul att du tycker om det vi gör. Jag är en stolt medlem utav Singing Bee familjen. Hoppas du fortsätter titta ; )

    Underbara bilder på din lille son. Ha en fin sommar!

    SvaraRadera