lördag 6 juni 2009

Lördag

Igår hade vi personalfest med jobbet. Middag på furuborg, super god mat! Sen for vi hem till våran chef och satt ute på deras stora balkong. Det var riktigt trevligt. Vi lekte lite musiklekar, sjöng och surrade. Jag kom hem 01.30!! Har inte varit vaken så länge på över ett år minst. Tiden bara rusade iväg och jag var inte speciellt trött heller. Tror det är mycket att det är ljust dygnet runt nu som gör att man är mer pigg om kvällarna. Fick sovmorgon imorse, det var väldigt skönt.

Nu idag har vi haft lite kalas här för Tom. Hasses bröder och föräldrar + mina föräldrar har varit här och fikat. Mamma och pappa stannade kvar och vi ska ta och elda i bastun sen, det ska bli skönt i den här kylan. Var så länge sen vi bastade, och det är nåt speciellt med en vedeldad bastu, blir som en annan värme. Jag längtar redan! =)

1 kommentar:

  1. Hej!! Men då får vi fixa det där med betygen ;) Får se om jag får börja plugga till hösten, man ska ju ta sig in oxå.. :/ Idag har robin cup och han gjorde mål, var roligt att se, trotts kyla och regn. Dom vet inte vad Freddie har, eller om allt går att få bort.. Får veta på måndag ellernär provsvaren på knölen kommer. Ser du fotboll ikväll? sverige danmark alltså, gör iaf jag å nu ska jag fortsätta se(och precis blev det 0-1 :/) Kraam Anna

    SvaraRadera