onsdag 24 juni 2009

Sommar sommar sommar

Äntligen sommarvärme, och flera dar i sträck! Lovely!
Idag har jag och Karl varit på mammaträff hos Ann & Ebbe. Barnen har lekt i gräset och plaskat i en balja. Det var så trevligt.
Efter middagen åkte jag ner till kvantum och storhandlade. Hade egentligen tänkt göra det imorrn men kände att det är lika bra göra bort det idag innan stan är invaderad av summer gamesare. Har inte tänkt ner mot stan nånting i helgen. Det verkar ju ska bli kanonväder så det blir nog en båttur.
Nä nu tror jag att jag ska gå ner och poppa lite popcorn och se en film, för som vanligt är det ju ingenting på tv. Hans är (kan ni gissa?) nere vid båten och grejsar på med nåt. Så ovanligt ;)
Ha en trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Ja just det ja, du fyller ju 30 :) Vi far ju till Lycksele 15-17 så nog är det mycket möjligt att vi dyker upp hos er.
    Hur går det för sprintern Karl, gissar att han gåtränar för fullt.
    Snacka att tiden går fort inte nu, men nästa fredag har vi ju 1-års kalas här hemma :)

    SvaraRadera
  2. Det lät som en mysig mammaträff. Jag var ju först till frissan och sen stannade jag kvar på stugan för att bada i havet och vila/sola när Melker sov...härligt. Vilka var ni idag? Är det sommaruppehåll nu?

    Kram

    SvaraRadera