torsdag 25 juni 2009

Värme bölja

Har precis sett vädret för helgen och det verkar bli värme bölja. 30gr varmt på lördag och 24gr på söndag. Det blir en helg på sjön med andra ord. Tur man inte är inblandad i summer games längre. Sista året jag spelade dömde jag ett par matcher på söndagen och det var typ 30 gr varmt då också. Gud så jobbigt det var, jag var helt slut i skallen av solen och då lagen böt sida i halvlek pekade jag åt fel lag vid inkast. Snacka om förvirrad =) Summer games brukar ju alltid få bra väder men spela fotboll i 30graders värme är nog så varmt, nä ska bli riktigt skönt att vara ute på havet.
Imorrn skulle det bli typ 28grader varmt. Vi ska träffas ett gäng gymnasietjejer hemma hos Annelie i h-mark. Vi är 8 tjejer som gick i samma klass 1:a året på strömbacka och fann varann. Egentligen är vi helt olika allihopa och umgås inte annars, men ca 2 ggr per år brukar vi träffas och surra. Vi har gjort det i stort sett sen vi gick ut gymnasiet.
Det är så himla kul! Man längtar varje gång, alltid är det nån som har nåt spännande att berätta om vad som hänt i deras liv. Imorrn blir vi 7st, en tjej som bor i uppsala är inte "hemma". Sen bor en i göteborg och en i umeå, och vi andra fem bor i piteå. Ska bli riktigt roligt, jag längtar redan.

Nu ikväll kom syrran m familj förbi med en fläkt som vi ska låna och köra uppe i sovrummet. Det är typ 30 grader varmt uppe så allt som fläktar mottages varmt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar