torsdag 4 juni 2009

Storm torsdag

Jag skrattade imorse åt Karl, han kom och hade en liten mugg i munnen och över näsan, så han såg ut som en liten gris. Det var jättekul tyckte han med




Fy vad jag är less på denna blåst! Våran torkvinda, som Hans gjöt fast med betong i helgen, är nu återigen som lutande tornet i Pisa, och jag har inte ens hängt ut nån tvätt. Nu är han ute och ska göra ett större hål och fylla med mer betong så då borde den stå kvar. Hoppas verkligen att det inte blir en blåsig sommar, men det känns som det är risk för det.



I helgen fick vi även upp en grind på altanen, så nu är smitningsrisken minimerad =)

Vi pratade igår jag och Hans om att vi skulle börja röja lite i lillstugan ikväll när Karl somnat, men det får bli i helgen kanske. Jag orkar bara inte ikväll. Tror jag ska gå och göra lite kaffe och vänta in Criminal Minds, och efter det blir det godnatt.

Imorrn är det 10 månaders kontroll på bvc . Jag kan fortfarande inte fatta att han är så stor!

1 kommentar:

  1. Jag tycker nästan att han liknar mer en fågel, med tanka på att han flaxar med "vingarna"!! :) Grymt kul när dom hittar på egna saker, robin hade ju en hel del när han var liten :) Kram Anna B

    SvaraRadera