söndag 16 augusti 2009

Helgen

Igår var vi en sväng nere på byn då det var byadag. Till middag blev det grillat. Karls storebror Tom och hans tjej kom och åt med oss. Kvällen avslutades med en film. Riktigt lugn och skön helg.
Idag är vi i munksund, jag, Karl och mamma har varit förbi en sväng på kattutställningen på nolia. Min kompis Therese ställer ut sina katter där i helgen, det blev ett ganska snabbt besök då Karl var så trött. Han började storgråta då en av Therese katter jamade högt i buren. Han är en riktig tuffing =)
Nu håller pappa på med palt, ska bli riktigt gott! Syrran m familj kommer också hit då hon slutar jobba vid 16.
Imorrn är det skoldags för mig, första dan på komvux där jag ska läsa upp svenska b och engelska b. Enligt schemat var sv kl 12 och eng 13.30. Jag ska ju läsa på distans så ska höra mig för imorrn vad som gäller. Karl ska vara här i munksund med morfar undertiden.

1 kommentar:

  1. Lycka till med studierna! Ja, visst är det kul när det händer nåt i byn! Kram Jennie

    SvaraRadera