tisdag 18 augusti 2009

Mamma träff och bakning

Idag på förmiddagen var jag och Karl på mammaträff nere i byn. Trevligt som vanligt och kul att ses igen, det var ett tag sen.

Efter middagen har jag hunnit baka både frallor och solskensbullar, så nu är frysen full. Karl hann givetvis upp med handen på bänken där en av plåtarna stod, nyss uttagna ur ugnen. Det gick bra, han började så klart gråta och jag spolade handen under kranen, men det blev inget som tur var.


Sitter just nu och lyssnar på youtube på en akustisk version av Moving On. Så grymt bra! Hon har en helt fantastisk röst den tjejen. Lyssna här och njut =)

1 kommentar:

  1. Älskar den låten ju :)
    Vad du är duktig som bakar bullar, skulle kanske göra ett ryck jag också och fylla frysen, var längesen jag bakade faktiskt.

    SvaraRadera