onsdag 26 augusti 2009

Onsdag

Idag har vi varit hos syrran nästan hela dagen, Karl har busat lite med hennes kattungar, dom är supersöta! En av dom for till sitt nya hem idag och ev far en till i kväll. Kolla in dom på blocket så får ni se vilka sötnosar.
http://www.blocket.se/pitea/Kattungar_23228604.htm?ca=1_11&w=0
Imorgon blir det mammaträff på fm och på em kommer två kompisar som jag inte träffat på länge förbi. Det ska bli kul att ses.

Skickade in mitt svenska referat igår, ska bli spännande att höra domen =) Har även läst lite engelska och den verkar betydligt enklare än svenskan, kanske för att jag tycker det är roligare också.

Kikade nyss på trailern till "New moon" uppföljaren på "Twilight", den verkar ruggit bra. Har ni inte sett "Twilight" kan jag verkligen rekomendera den. Hans har inte velat se den, tycker den verkar dålig, en "kärleks film", min kompis Annas kille tyckte den sög och även syrrans karl. Vi tjejer älskar den! Med andra ord är det kanske inte en "killfilm" =) "New moon" kommer i november, syrran har redan bokat fast mig för den, jag längtar redan.
Nä nu ska jag gå ner till soffan och slötitta på lite tv
Ha en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Har du läst böckerna oxå? Hoppas filmernaär lika bra även i fortsättningen :)

    SvaraRadera
  2. Oh yes du ÄR knäpp, böcker som är så kul att läsa. Fast nu är jag skrev det så började jag undra, vadå kul ;P Hehe. Men stolthet och fördom finns jusom film oxå :P men boken kanske går att läsa, har inte varit inne på sånna där böcker sen mantvingades i skolan. hur känns det med att gå skola då?

    SvaraRadera